top of page

Podejmiesz się tego wyzwania? #GorąceWyzwanie

Zaktualizowano: 20 cze 2021

Lato zbliża się wielkimi krokami. Ostatnia chwila, aby zadbać o siebie i cieszyć się sylwetką w nowym stroju kąpielowym! Z odpowiednim treningiem, dietą i dobrymi nawykami, można wiele zdziałać w kilka tygodni. Dlatego przedstawiam Ci wyzwanie #GorąceWyzwanie!


CELE WYZWANIA:

  • Pokazanie, że trening siłowy jest przyjemny i nie jest trudny w wykonaniu.

  • Zbudowanie systematyczności u osób biorących udział w wyzwaniu.

  • Pokazanie, że dieta nie musi być katem.

  • Zbudowanie zdrowych nawyków.

  • Zwiększenie świadomości związanej z treningiem, dietą i zdrowym trybem życia.

INFORMACJE OGÓLNE:

  • Całe wyzwanie będzie odbywać się na grupie Akademia Pana Dupka - trening pośladków.

  • Informacje o wyzwaniu znajdziesz w tematach #GorąceWyzwanie.

  • Na grupie będę wysyłał wszystkie pliki związane z wyzwaniem.

  • Przed rozpoczęciem wyzwania prześlę grafikę, na której będziecie mogli notować wszystkie informacje związane z wyzwaniem, a później wrzucić to na swoje stories.

  • Wyzwanie będzie trwało 4 tygodnie.

  • Rozpoczęcie odbędzie się 21.06, a 20.06 otrzymacie pierwszą jednostkę treningową.

INFORMACJE TRENINGOWE:

  • Do wykonania będzie 5 jednostek treningowych.

  • Będziemy trenować w PONIEDZIAŁEK, WTOREK, CZWARTEK, PIĄTEK i SOBOTĘ.

  • Długość trwania treningu przewiduje na 45-60 minut.

  • Dzień przed każdym treningiem będę przesyłał na grupę plik z jednostką treningową, która będzie do wykonania.

  • Plik będzie w formie PDF.

  • Każde ćwiczenie będzie zawierało hiperłącze do wersji wideo.

  • Potrzebujesz indywidualnego programu treningowego? Odwiedź mój sklep i wybierz odpowiednią dla siebie opcję. Z kodem WYZWANIE otrzymasz rabat -10% na współpracę treningową.

INFORMAJCE DIETETYCZNE:

  • Nie wiesz, jakie jest Twoje zapotrzebowanie kaloryczne? Wejdź na moją stronę i pobierz darmowy plik, z którym wyliczysz swoje zapotrzebowanie.

  • Na dni, w których nie będziemy trenować (środa i niedziela), będę przesyłał wam propozycję dania do zrobienia.

  • Plik będzie w formacie PDF.

  • Do każdego dania będą podane makroskładniki, ilość kalorii, przepis oraz potrzebne produkty.

  • Potrzebujesz większego jadłospisu? Sprawdź cieplutkie jadłospisy i wybierz ten odpowiedni dla Ciebie. Do wyboru masz 1600 kcal, 1800 kcal i 2000 kcal.

INFORMACJE DODATKOWE:

  • Wiem, że nie każdy będzie mógł trenować 5 dni w tygodniu. Dlatego w grafice dedykowanej temu wyzwaniu, będzie miejsce na zapis dodatkowej aktywności fizycznej np. ilość kroków lub kilometrów przejechanych na rowerze.

  • Będzie również miejsce na notatki z każdego dnia.

  • Chciałbym, aby każdy uczestnik tego wyzwania notował każdy swój trening. Mam tutaj na myśli zapisywanie obciążenia, skali RPE (o tym niebawem), powtórzeń i swoich spostrzeżeń lub uwag.

GORĄCA PROŚBA:

Bądźcie aktywne podczas realizacji tego wyzwania. Dzielcie się swoimi poczynaniami z innymi na tej grupie, na facebooku czy na instagramie. Oznaczajcie i zapraszajcie swoje kumpele. Wspierajmy się nawzajem!


Dlaczego o to proszę? Ponieważ zauważyłem, że spora ilość osób ma problemy z rozpoczęciem treningów i utrzymaniu systematyczności. Wynikiem tego jest oczywiście pandemia. Wspierajmy się, motywujmy i dopingujmy się podczas trwania tego wyzwania. Ja zadbam o resztę!

20 wyświetleń0 komentarzy

Powiązane posty

Zobacz wszystkie

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page