top of page

Trenuję pośladki, ale nie widzę efektów. Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów.

Nikt nie urodził się perfekcjonistą. Człowiek uczy się przez całe życie. Dlatego sprawdź najczęstsze błędy treningu pośladków, aby uniknąć ich w swoich treningach cieszyć się z efektów.


ROBISZ TYLKO JEDEN RODZAJ ĆWICZEŃ

Pośladki do wzrostu potrzebują różnych bodźców. Trenując np. tylko przysiady, mocno ograniczasz potencjał swoich czterech liter. Wykonuj różne wersje przysiadów, martwych ciągów, hip thrustów i ruchy odwodzenia w stawie biodrowym, a Twój 🍑 będzie Ci za to wdzięczny.


TRENUJESZ POŚLADKI RAZ W TYGODNIU

Lepiej zrobić 4 treningi w tygodniu po 30 minut (ciężko mi uwierzyć, że nie da się wygospodarować 30 minut w ciągu dnia) niż 1 w tygodniu po 2 - 3 godziny. Częstotliwość i systematyczność są tutaj bardzo istotne.


MYŚLISZ, ŻE TRENINGIEM CARDIO ZBUDUJESZ POŚLADKI

Trening cardio jest dobry dla naszego serducha. Natomiast, jeśli celem jest zbudowanie pośladków, to należy skupić się na treningu siłowym i odpowiednim odżywianiu.


WYKONUJESZ "DZIWNE" ĆWICZENIA Z INTERNETU

Trening ma być prosty, a nie prostacki!

Podstawowe ćwiczenia takie jak przysiady, martwe ciągi, wykroki, glute bridge czy hip thrusty mają przewagę nad tymi „dziwnymi”, widowiskowymi z internetu. Internetowe wymysły są efektowne, ale niekoniecznie efektywne. Za to te podstawowe ćwiczenia są proste w wykonaniu, łatwo robi się w nich progres i dokładnie można skupić się na pracujących mięśniach.


BOISZ SIĘ CIĘŻARÓW

Respekt przed ciężarem jest bardzo ważny, ale strach przed dokładaniem kilogramów może spowalniać efekty. Jeśli czujesz się pewnie w danym ruchu, a technika nie odbiega mocno od prawidłowej, to dołóż sobie kilka kilogramów. Zobacz, w jaki sposób wpłynie to na technikę, jakość ruchu i efekty treningowe.


NIE MASZ PRZYJEMNOŚCI Z TRENINGÓW

Znajdź ćwiczenia lub metody treningowe, które dają Ci radość i trenuj. Skoro trening nie sprawia Ci przyjemności, to przestajesz go robić. PROSTE! Jeśli nie czerpiesz radości z treningów, bo brakuje Ci dobrego planu treningowego, to zgłoś się do mnie. Stworzę dla Ciebie program treningowy szyty na miarę Twoich możliwości.


Ruszył kolejny nabór do Projektu Dupka. Możliwość dołączenia nie będzie trwała wiecznie. Dlatego strzeż się przed błędem z przeszłości i już teraz dołącz do #TeamDupka!


Powiązane posty

Zobacz wszystkie

Commentaires

Noté 0 étoile sur 5.
Pas encore de note

Ajouter une note
bottom of page